Команда BestPet гарантує якість товару, який відвантажується з нашого складу. На всіх етапах отримання, зберігання і відвантаження продукції кінцевому споживачеві, ми ретельно стежимо за дотриманням встановлених норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.

Якщо, всупереч очікуванням, ви не задоволені отриманим товаром, зв'яжіться з нами протягом 14 днів з моменту отримання доставки. Будь ласка, дайте нам знати причину вашого невдоволення продукцією.

Зателефонуйте нашій службі підтримки за телефоном +380683922184 і ми сформуємо для вас нове замовлення або повернемо вартість покупки.

 

Важливо!

 

Повернення або обмін товару здійснюється тільки за попереднім погодженням з менеджером за телефоном +380683922184.

Грошові витрати стосовно повернення та обміну товару сплачує Відправник!

 

Відповідно до ст. 9 п.1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право в чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.

Обмін товару належної якості можливий, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики та упаковка.

 

BestPet - означає якість і сервіс. Ми задоволені тільки коли ваші улюбленці щасливі. Це наша філософія, і ми прагнемо до досконалості - з високоякісними продуктами, доброзичливим обслуговуванням клієнтів, швидкою доставкою та безпечними способами оплати!