Команда BestPet гарантує якість товару, що відвантажується. На всіх етапах отримання, зберігання і відвантаження продукції кінцевому споживачеві, ми ретельно стежимо за дотриманням встановлених норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.

Всі товари куплені в Інтернет-магазині БЕСТПЕТ Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки*. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

*Будь ласка, зверніть увагу, що оплата доставки товару у випадках повернення або обміну покладається на покупця.

 

Умови повернення товару належної якості:

  • З моменту відправки пройшло не більше 14 днів.
  • Товар НЕ був використаний покупцем і має товарний вигляд.
  • Збережена упаковка і пломби.
  • Фабричні ярлики не пошкоджені.

Згідно Закону про захист прав споживачів, з споживача стягується вартість кур'єрських послуг при поверненні або обміні товару - згідно з тарифами служби доставки.

Повернення товару приймається за адресою: місто Київ, відділення "Нова Пошта" №40, ТОВ "КОРМАКС Трейд".

Компенсація грошових коштів за повернений товар проводитися ТІЛЬКИ при дотриманні всіх умов, які перераховані вище.

 

Умови повернення товару НЕ належної якості:

  • З моменту відправки пройшло не більше 14 днів.
  • Товар НЕ був використаний покупцем.
  • Збережена упаковка і пломби.
  • Фабричні ярлики не пошкоджені.

Якщо був придбаний якийсь товар, який не підійшов за характеристиками, Ви маєте право звернутися в наш інтернет-магазин на протязі 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і зажадати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну. Пересилання товарів в цьому випадку здійснюється за рахунок клієнта.

При цьому, є кілька вимог:

• товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;

• товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і тд .;

• замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;

• товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

 

Які товари Ви не зможете повернути / обміняти:

• якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.)

• дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;

• виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;

• виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

• обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;

• вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

•          продовольчі товари

• товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та тп.

• предмети гігієни,

• м'які або надувні іграшки,

• товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.),

• парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці,

• рушники, покривала, лежаки, будиночки

• зубні щітки, гребінці, гребінці, інструменти для грумінгу

• панчішно-шкарпеткові вироби

Продовольчі товари:

• До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.

• Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

• Продовольчі товари можуть бути повернуті або обмінені, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.

• З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

• Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

• Бракований товар або товар неналежної якості.

Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Якщо ви отримали товар неналежної якості зв'яжіться з нами за номером телефону: +380443922182.

 

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:

  • дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
  • дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
  • суму виданих за повернений товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

BestPet - означає якість і сервіс. Ми задоволені тільки коли наш клієнт задоволений. Це наша філософія, і ми прагнемо до досконалості - з високоякісними продуктами, доброзичливим обслуговуванням клієнтів, швидкою доставкою та безпечними способами оплати!