Команда ТОВ "КОРМАКС Трейд" гарантує високу якість товару, що відвантажується. На всіх етапах отримання, зберігання та відвантаження продукції кінцевому споживачеві ми ретельно стежимо за дотриманням встановлених норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.

Всі товари, куплені в інтернет-магазині BestPet, ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача»*.

*Будь ласка, зверніть увагу, що оплата доставки товару у випадках повернення або обміну покладається на покупця.

Умови повернення товару належної якості:
•    з моменту відправки пройшло не більше 14 днів;
•    товар НЕ був використаний покупцем і має товарний вигляд;
•    збережена упаковка та пломби;
•    фабричні ярлики не пошкоджені.

Згідно з Законом про захист прав споживачів, зі споживача стягується вартість кур'єрських послуг у разі повернення або обміну товару: згідно з тарифами служби доставки.

Повернення товару приймається за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №28, ТОВ "КОРМАКС Трейд".
Компенсація грошових коштів за повернений товар проводитися ТІЛЬКИ при дотриманні всіх умов, які перераховані вище.

Умови повернення товару НЕ належної якості:
•    з моменту відправки пройшло не більше 14 днів;
•    товар НЕ був використаний покупцем;
•    збережена упаковка і пломби;
•    фабричні ярлики не пошкоджені.

Якщо був придбаний товар, який не підійшов за характеристиками, ви маєте право звернутися до нашого інтернет-магазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і зажадати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару та немає інших альтернатив для обміну. Пересилання товарів у цьому випадку здійснюється за рахунок клієнта.

При цьому є кілька вимог:
•    товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
•    товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
•    замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
•    товар складений в упаковку так само, як і під час отримання.

Які товари Ви не зможете повернути / обміняти:
•    якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.);
•    дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
•    з’явилося пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
•    виріб має виражені механічні та / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;
•    обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
•    вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
•    продовольчі товари;
•    товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі тощо;
•    предмети гігієни;
•    м'які або надувні іграшки;
•    товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника тощо);
•    парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
•    рушники, покривала, лежаки, будиночки;
•    зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу;
•    панчішно-шкарпеткові вироби.

Продовольчі товари:
•    До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
•    Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто вас не влаштували як покупця, або ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
•    Продовольчі товари можуть бути повернуті або підлягають обміну, якщо ви виявили в них суттєві недоліки та порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукт протермінований, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту мовою споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса та об'єм продукту.
•    З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.
•    Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
•    Бракований товар або товар неналежної якості.

Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений під час отримання.
Якщо ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0-800-309-390.
 
Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?
По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця та причини повернення товару.
Окрім причини, в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:
•    дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата та місце його видачі);
•    дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
•    суму виданих за повернений товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

BestPet – означає якість і сервіс. Ми задоволені тільки, коли наш клієнт задоволений. Це – наша філософія, та ми прагнемо до досконалості: з високоякісними продуктами, доброзичливим обслуговуванням клієнтів, швидкою доставкою та безпечними способами оплати!